Saturday 21 June 2014

AFORISMID ja MÕTTETERAD

Hei,hei! :)
 Kuna praegu ei ole meil mitte ühtegi huvitavat asja,millest blogis kirjutada,siis me mõtlesime,et kirjutaks siia blogisse hoopis mõned mõnusad lühikesed aforismid.
Need laused,mida siin näete ei ole meie enda välja mõeldud :)
___________________________________________________________________________________
Kui kuulen kedagi ohkamas,et elu on raske,siis tahan alati küsida: "Millega võrreldes ?"

Lootus on ärkvel olles nähtud unenägu.

Use your smile to change this world.Don't let this world change your smile.

Ole truu vaid ühele,kahega jääd vahele..

Elu pole seebikas,mille kordusosad on hommikuti.

Ma teadsin,et minevikus nutetud pisaratele mõeldes hakkan ma naerma,kuid ma ei teadnud,et õnnehetki meenutades hakkan ma nutma :')

Hea vabandus: "Sorry,aga ma elan esimest korda"

Pisarad on sõnad,millest süda ei ole rääkinud.

Õnn pole eesmärk,õnn on eluviis.

Otsides parimat kaotad ka selle,mis oli hea.

Sõprus on lõng,mis köidab südamed kokku.

Unistus toob tähed kätte.

Don't cry,say fuck you and smile :)

Lootus on ärkvel olles nähtud unenägu.
___________________________________________________________________________________

Praeguseks siis kõik,varsti tuleb lisa :)
tsauki :3
Triinu-Liis ja Kaileen.




No comments:

Post a Comment